Dizajn in programiranje plezališča Copyright
Dogajanje v virtualnem plezališču

Drugi Bohinjski tabor 2012

Ena sama Ljubezen. 23 udeležencev, 5 inštruktorjev, 6dni, 7leto zapored. Spali smo v Bistrci v domači Danici. Premikali smo se pretežno z bicikli, redke lenobe;( z avti. Večerje jedli gosposko v restavraciji Hostla pod Voglom, kjer smo gojili tudi klubsko kulturo, rentali kanuje, zatirali umazanijo (beri, se kopali)... 1. dan smo se razdelili na močnejšo bando, ki je osvajala bitnjske apnenčaste uganke. Uspešno, mislm, itak! Mlado jedro tabora je spoznalo navezovanje, varovanje, 2 preverjanje in nasploh zaplezalo v čvrsto meso Belvija. Takoj, prvi dan, smo tudi kolesarili in zvečer zakurili ogenj. 2. dan smo šli v Peč, ko smo splezali skoraj vse, sko si pregrete kosti ohladili v jezeru in zvečer v nevihti kmalu pozaspali(beri, čez deseto). 3. dan smo ta veliki pognali pedala do Bohinjske Bele, lepo ogrevanje. Po nekaj uvodnih taktih, se je ekipa najbolj cvrstih frikotov odplazila v Novo Belo, pridružila se je Mary, vajenka inštruktoica. Bil je hudo borben dan, zlasti za Jaka in Saro. Kolo do kosila pod Voglom, dobro za regeneracijo. Zvečer pantomima, zelo zabavno. 4. dan aktivno počijemo, pokolesarimo do Stare Fužine, se sprehodimo nad Koriti Mostnice, se malo pokopamo in preverimo Slap na koncu doline. Po kosilu, ko smo zopet močni in zdaj že zelo spočiti, zavzamemo pozicije v kanujih, sledi dirka čez jezero. Zmagovalnih 6 ekip podeli nagrade, zadnjo ekipo prevrnemo iz čolna, naj se malo zbudijo. No tudi nekaj sladoleda jim pustimo. Scena se nadaljuje v klubski sobi super hostla pod Voglom. Potem na kolesa in v kamp, ko pade noč, sledi igra iger, svečka. do 00:30. 5. dan se zopet razdelimo, starejši v Bitnjah porihtajo, kar je še ostalo od zadnjič, veliko se pleza, odlično se pleza, pleza se v vodstvu, zamudimo kosilo. Se opravičimo, ko se leze, se leze. Še vedno sta v Bitnjah dva modrasa, kr Kralja. Mlajša ekipa dan izkoristi čez meje razuma, mladež bi kar lezla, tudi oni zamudijo kosilo, ki je ob 17h! Padajo rekordi, pantje splezajo do 10 smeri! Potem se nam mudi, napokamo spalne vreče, vode, ščetke in sestavine za večerjo. V luknjo v Nomenj pridemo v trdi temi, vsi. JE precej kapljajoče, mokro, veliko je deževalo pred dnevi. Štarta čapatipeka, iz moke do večerje, vsi sodelujejo, al mesijo, al valajo s kozarcem od kumaric, al pecejo kruh na palicah, nabirajo les, zabavajo peka banan... Ob 00:00 zapustimo žur plac, ker opustimo idejo o spanju. No nekateri že pospijo, pa se še malo v sanjah sprehodijo. 6., zadnji dan zjutraj malo pospravimo, se vržemo s ploha in brihtni skočimo pod skalco. Ta veliki se spustijo čez pečino, kar nova izkušnja za večino. Mladino pa častimo še letečo lisico. Če ne veste , kaj je to, skočte do lokacije in gospod Andrej Pikon vam nažene strah v hlače. Užitka je za nekaj dni konec. Ampak kmalu gremo v Francijo, tokrat z najbolj preizkupenimi udeleženci taborov. Mladina, jaz sem spet 25letnik, še vedno star fotr za vas. Hvala Nini, Špeli, Juretu in Gašperju za inštruktorsko pomoč. Čist smo zmagal.

Ključne besede:

Plezališče Plezanje - podsteno.si
Kontakt telefonska številka Kontakt email naslov zelis@podsteno.si